Arval gelooft dat in deze context haar rol verder gaat dan full service autoleasing: “We willen onze klanten eenvoudige, naadloze en end-to-end mobiliteitsoplossingen bieden op basis van hun behoeften”, zegt Alain Van Groenendael, Arval chairman and CEO. Om al deze redenen besluit Arval haar slagzin te laten evolueren van:
“We care about cars. We care about you ” naar “For the many journeys in life”

“Zorgen voor onze klanten en hen adviseren zit in ons DNA. Enkel rekening houden met auto’s is vandaag echter een te beperkte visie van ons bedrijf. Onze ambitie is om onze klanten te begeleiden bij hun reizen, ongeacht welke mobiliteitsoplossing ze nodig hebben, op elk moment in hun leven.” voegt Alain Van Groenendael toe, Arval chairman and CEO. De aankondiging van deze nieuwe slagzin is de eerste stap van een breder plan, dat aan het einde van het eerste kwartaal van 2020 zal worden aangekondigd. Alle medewerkers van Arval, als ambassadeurs van het merk, zijn toegewijd om deze nieuwe identiteit te belichamen en het volledige scala aan oplossingen te leveren in lijn met deze nieuwe positionering.