Advertisement
Gepubliceerd op 18 November 2020 om 17h25
Door Marc Demoulin
Experten gelinkt :

Flexibele verhuur op lange termijn: het antwoord van Europcar Mobility Group

Na de eerste golf van de COVID-19-epidemie hebben veel bedrijven in Europa hun behendigheid en aanpassingsvermogen onder druk gezien. Nu de economie een “nieuw normaal” binnentreedt, nog steeds sterk gekenmerkt door de pandemie en de beperkingen opgelegd door staten, worden bedrijven geconfronteerd met een nieuwe uitdaging: hun activiteiten voortzetten in een omgeving die zeer onzeker blijft en wordt gekenmerkt door fluctuerende vraag.

De langetermijn- en flexibele B2B-verhuuroplossingen van Europcar zijn ontworpen om in te spelen op deze nieuwe situatie: in plaats van zich te binden aan een huurcontract voor bepaalde tijd of de rechtstreekse aankoop van een voertuig, kunnen bedrijven er een huren wanneer ze het nodig hebben, voor de gewenste duur, met de verwachte flexibiliteit. De klant kan zo een auto of een bedrijfswagen huren voor een periode van minstens één maand en het contract beëindigen wanneer hij het voertuig niet langer nodig heeft. Gedurende deze periode garandeert Europcar hem dat hij met een nieuw voertuig zal rijden.

Deze aanbiedingen zijn gebaseerd op een ruime keuze aan voertuigen en verschillende opties qua inbegrepen kilometers. Onderhoud is inbegrepen in de maandelijkse vaste prijs, zodat klanten hun uitgaven onder controle kunnen houden zonder verrassingen. Bedrijven kunnen de tijdsduur kiezen die het beste bij hen past, en voertuigen kunnen gratis worden ingeleverd, ongeacht de duur van de huur. Hierdoor hebben ze een betere controle over hun kosten en kunnen ze zich snel aanpassen aan nieuwe situaties, of het nu gaat om een piek in activiteit of een afname van de vraag.

Marc Demoulin

Marc Demoulin, redacteur van dit artikel

Experten gelinkt :

Gelijkaardige artikels