De 97ste Brussels Motor Show heeft nog maar net zijn deuren gesloten maar de constructeurs beginnen al aan hun rekenwerk. Qua bezoekersaantallen was het een uitstekende editie, want FEBIAC spreekt van een record van 442.112 bezoekers, wat er 5.000 meer waren dan in 2017, het vorige ‘kleine’ salon.

Voor Ford bood deze niet te missen Salonafspraak Roeland Vriens een mooie gelegenheid om er zijn nieuwe fleet-team voor te stellen en om de verwachtingen van zijn departement uit de doeken te doen: “Met de komst van de Focus en de vernieuwing van ons Transit-gamma denk ik dat we heel mooie ambities mogen koesteren voor de B2B-markt. de nieuwe producten zijn perfect aangepast aan deze markt en kennen qua prijs bovendien een zeer competitieve positionering. En als het over de kwaliteit van de modellen gaat, dan overdrijf ik niet als ik beweer dat we vandaag heel dicht in de buurt komen van wat de premiummerken te bieden hebben”.

Met een nieuw team met de nodige kwalificaties, enthousiasme en dynamiek hoopt Ford de aandacht te trekken door zijn marktaandeel te vergroten. “Zonder daarbij te vergeten dat klantentevredenheid onze prioriteit blijft,” zo voegt Roeland nog toe.