link2fleet forum awards - kandidaten - link2fleet forum&awards

link2fleet kandidaten

De award “most appreciated leaseco of the year” beloont de leasemaatschappij die zich het voorbije jaar het meest heeft weten te onderscheiden. De prijs gaat naar de leasemaatschappij die wordt erkend om de kwaliteit van haar dienstverlenging, haar professionaliteit en haar innovatie in de voorbije 12 maand.

Voor het eerst geeft link2fleet ook vlootbeheerders de mogelijkheid om deel te nemen aan de verkiezing van de “most appreciated leaseco of the year”.

Steun de leasemaatschappij van uw keuze door het online-evaluatieformulier in te vullen en ontdek wie de winnaar is tijdens de link2fleet forum & awards.

Kandidaten

Evaluatieformulier

Kandidaten

Evaluatieformulier

 KLIK HIER KLIK HIER
KLIK HIER KLIK HIER
KLIK HIER KLIK HIER
KLIK HIER KLIK HIER

Bekroont jonge start-ups met hun
innovatieve producten of diensten.

Het publiek zal live tijdens de link2fleet forum&awards kunnen stemmen om de fleet & mobility start-up 2021 te bekronen.

 

EEVEE Mobility is een data-driven start-up die in 2019 gestart is met het in kaart brengen van de oplaad- en verbruiksgegevens van
elektrische voertuigen (Electrical Vehicle, EV). Hiervoor integreren ze hun knowhow rechtstreeks met de wagen. Daardoor worden slimme
laadkabels, laadpalen of meters overbodig. Maar het stopt niet bij het in kaart brengen van de oplaadkosten, EEVEE ambieert om de overstap
naar elektrische wagens zo eenvoudig, transparant en aantrekkelijk mogelijk te maken.
De EVEE Mobility product suite bestaat vandaag uit 4 belangrijke delen: de EEVEE Driver app, het EEVEE Business platform, het EEVEE
Energy aanbod en de Vehicle Data Hub. Deze laatste maakt het mogelijk om te integreren met alle verschillende autoconstructeurs.
De gratis mobiele applicatie, die eind oktober 2020 gelanceerd werd, telt vandaag +8.500 geconnecteerde EV’s in 63 landen.Meer informatie over de EEVEE Mobility product suite vind je op deze pagina https://eeveemobility.com/
Vragen? Dan kan u contact opnemen met Steffen Brans (CEO) van EEVEE Mobility via steffen.brans@eeveemobility.com of 0479 27 04
50
“let it fleet” is een in België gevestigd, jong en dynamisch wagenpark- en mobiliteitsadviesbureau opgericht in 2020 door Wim Buzzi en
Alain Duez. Minder dan een jaar later verwelkomt “let it fleet” twee nieuwe partners: Thibault Degrande en Timo Latruwe, PhD-researchers
aan de UGent en oprichters van Modal mobility, een technologiestart-up die softwareoplossingen aanbiedt binnen het domein van corporate
mobility.De toevoeging van deze technische expertise aan de vloot- en mobiliteitsexpertise stelt “let it fleet” nu in staat om haar klanten efficiënter en
diepgaander te helpen, via geautomatiseerde analyses en aangepaste tooling voor haar klanten. Ze bieden een volledig scala aan diensten
en softwareoplossingen die zijn toegespitst om klanten te helpen bij het controleren, ontwerpen, implementeren en
beheren van hun toekomstige wagenpark- en mobiliteitsbeleid
.Meer details :Article let it fleet expands NL
Er zijn veel raakvlakken bij het laden van onze professionele vloten op kantoor of medewerkers thuis. Zonnepanelen zonder terugdraaiende teller, het Vlaamse capaciteitstarief, een verzwaring met een middenspanningscabine op kantoor, bevoorradingszekerheid, afschakel plannen of groene stroom … het zijn allemaal nieuwe aspecten voor de moderne Fleet manager. Stroohm ondersteunt om de switch naar elektrische mobiliteit te maken. Stroohm is opgestart door Ingenieur Bart Massin met 15j ervaring in de elektriciteitssector. Daar was hij verantwoordelijk voor het Department regulatory waar de Energietransitie vertaald werd in concrete producten en contracten. Deze elektrische sector vervangt nu stapsgewijs de oliesector om onze (elektrische) mobiliteit te garanderen.

Vanaf de TCO-analyse wordt je geholpen met een strategische implementatie waarbij de juiste technologie, automerken, modellen en leasing partners worden geselecteerd op basis van jouw specifieke behoefte.

Meer details : artikel link2Fleet_stroohm

Founded in 2018, Skipr is an all-in-one corporate mobility solution supporting the corporate world in their transition to more sustainable means of mobility for both employers and employees.
In order to veer towards a new mobility standard for companies, an application, a management platform and a payment card are used. The combination of these three products centralises all aspects of corporate mobility, from planning and paying to managing and reviewing.
The app gets its users to their destinations using a combination of public, private and shared mobility. The payment card grants you access to all services and payments throughout Europe. The management platform allows you to decide on budgets for employees while integrating payroll information, mobility packs and expenses.
Implementing this solution for companies creates flexibility for the mobility of corporate teams while lowering CO2-emissions.
For more information about Skipr, visit: https://www.skipr.co/
         Moveasy – Van A naar B in een handomdraai

Moveasy is een handige en complete applicatie die medewerkers en klanten eenvoudig én snel op hun bestemming brengt, en dat met eender welk vervoersmiddel.

         Tal van vervoersmiddelen

Deelsteps, trams, treinen, bussen, deelauto’s, … de lijst van hedendaagse mobiliteitsoplossingen is eindeloos en het combineren van al deze oplossingen in functie van de snelste en meest efficiënte verplaatsing binnen en buiten de stad is waar Moveasy voor staat. Dankzij de geïntegreerde routeplanner is het plannen en boeken van de beste route kinderspel!

         Eenvoudig beheerplatform

Beheer uw gebruikers en wijs ieder van hen een persoonlijk mobiliteitsbudget toe, dat zelfs privé kan worden aangevuld. We zorgen voor een eenvoudig administratief beheerssysteem dat uw administratieve activiteiten vereenvoudigd. Daarnaast zorgen we voor de meest efficiënte integraties in uw bestaande systeeminfrastructuur, samen met uw IT- en HR-partners.

         Stel zelf uw beste oplossing samen

Denkt u eraan om uw medewerkers of klanten een specifieke mobiliteitsoplossing aan te bieden of zou u uw administratief mobiliteitsbeheer willen vereenvoudigen? Wij inspireren u graag en werken graag samen met u een oplossing op maat uit!

Zoekt jouw bedrijf in dit tijdperk van hybride werken naar flexibele mobiliteitsoplossingen? Wil je jouw collega’s motiveren om zich te verplaatsen met het openbaar vervoer, maar is de dichtstbijzijnde trein, tram of bus halte net iets te ver wandelen? Of wil je medewerkers stimuleren om dienstverplaatsingen per fiets te doen in de frisse lucht?

Zingi biedt bedrijven een all-in deelfiets oplossing voor dienstverplaatsingen, last-mile of on-site mobiliteit.

We zorgen voor alles: van kwaliteitsfietsen tot fleet management platform, van pechverhelping tot onderhoud, van financiering tot verzekering. Uniek aan deze oplossing is dat er geen sleutelbeheer meer is. De fiets ontleen en reserveer je eenvoudig via een gepersonaliseerde app of jouw bedrijfsbadge via onze RFID technologie. Dit doen we aan de hand van het Sentinel slim fietsslot waarmee je elke fiets eenvoudig kan connecteren met het Zingi fleet management platform. Zingi kan ook ingezet worden voor je bestaande dienstfietsen.

Voor een vast bedrag per maand beschikt u zorgeloos over uw eigen gepersonaliseerd deelfietssysteem. Zingi werkt reeds samen met de gekende fietsleasing maatschappijen in België.

Fietsdelen was nog nooit zo eenvoudig!

 

Abonneer u op onze newsletters