SHELL – JLR – FevMars2019

Mercedes-Benz

Het zal niemand ontgaan zijn dat Mercedes-Benz de voorbije jaren haar aanbod aanzienlijk heeft uitgebreid. Een strategie die er op gericht is om nieuwe, en jongere, publieksgroepen aan te trekken en waarin Mercedes-Benz duidelijk aan het slagen is. In 2018 gaat Mercedes-Benz dan ook gewoon op z’n elan door : Was 2017 nog het jaar van de lanceringen van de GLA New Generation en de S-Klasse New Generation, alsook de nieuwe AMG GT Roadster en de X-Klasse plus de uitbreiding van de familie van de E-Klasse met de E-Klasse Break, de All-Terrain, de Coupé en de Cabrio, dan wordt 2018 het jaar van de nieuwe CLS, de nieuwe A-Klasse, de nieuwe G-Klasse en de AMG GT 4-deurs, maar zeker ook het jaar waarin de C-Klasse een belangrijke visuele en technologische update zal krijgen. Meer info: https://www.link2fleet.be/toolbox/companies/mercedes-benz-belgium-luxembourg