Iets meer dan een jaar geleden nam Mobly de autozoekertjessite VROOM.be over van Mediahuis. Sindsdien werkt de website met jaarlijks 17 miljoen bezoekers aan een evolutie tot de meest intuïtieve en persoonlijke autovergelijkingssite van België. VROOM.be creëert een extra digitale showroom voor verkopers en wil nog nauwer gaan samenwerken met haar partners. Dat is een verantwoordelijkheid waar Bruno De Langhe graag zijn schouders onder zet. Hij gaat als Partnership Manager van VROOM.be de bestaande partners nog beter tot hun recht laten komen en het portfolio van partners verder verstevigen.

Meer dan 20 jaar ervaring
Bruno De Langhe heeft al ruim 20 jaar ervaring in automotive. Hij werkte onder meer al voor merken als BMW, Porsche en Ford en was de voorbije jaren actief als Automotive Sales & Partnership Manager voor 2dehands.be.

“Bruno kent de automotive en fleet sector en bouwde door de jaren heen een breed netwerk uit”, zegt Donald Wolfs, CEO van Mobly. “Hij gaat ons helpen om de sterke fundamenten waarop VROOM.be rust nog te verstevigen en de site verder uit te bouwen tot de beste op de markt.”

Als Partnership Manager krijgt Bruno De Langhe de taak om nog nauwer te gaan samenwerken met de huidige partners van VROOM.be, maar ook om in te spelen op nieuwe vormen van het gebruik van wagens. ALD 2Life Lease is hier een succesvol voorbeeld van, maar VROOM.be wil daarnaast nog meer gerelateerde services gaan aanbieden. “Dankzij de data die we generereven van de bezoekers van VROOM.be kunnen we nog meer in de kaart van onze autoliefhebbers spelen”, zegt Bruno De Langhe. “We willen mensen niet alleen helpen bij het vinden van de voor hen meest geschikte wagen, maar ook alle andere aspecten die bij het kopen van en ermee rijden aansluiten, gaande van een financiering, een verzekering tot een garantie. VROOM.be wil zowel kopers als verkopers ontzorgen en daarin gaan we in de toekomst nog verder gaan. Dat is de opwindende uitdaging die ik met heel veel plezier aanga.”