SHELL – JLR – FevMars2019

Orange kiest voor gebruiksvriendelijke euroShell Card

Orange heeft besloten een samenwerking met Shell aan te gaan. Het doel van deze samenwerking is om het beheer van het Orange wagenpark te verbeteren met behulp van de kwalitatieve euroShell Card en zijn digitale applicatie. Deze tool is vooral geschikt om de strategie van multinationals toe te passen op eigen mobiliteitsuitdagingen.

Bijdragen tot het welzijn  van Werknemers

Orange Groep heeft afgelopen juni in het kader van de strategie “Essentiels 2020” aangekondigd graag een zorgzame werkgever te worden, met oog voor het welzijn van haar werknemers en voor digitale ontwikkeling.

Omwille van verschillende redenen werd de euroShell Card door Orange uitgekozen om deze ambitie te verwezenlijken. Eerst en vooral biedt Shell een interessante prijs. Ook doorslaggevend waren de gebruiksvriendelijkheid van de euroShell Card app, de kwaliteit en de toegankelijkheid van het netwerk van Belgische tankstations. Dat is een belangrijke troef.

De voordelen die Shell biedt maakten het verschil en stemden overeen met de wens van Orange om voor het welzijn van haar teams te zorgen en om de verwachte digitale verandering te leiden.

De twee partners zullen samen oplossingen ontwikkelen om zich op de toekomst voor te bereiden, zoals bijvoorbeeld het voorstel van Shell om een vast bedrag aan iedere werknemer te geven, om te kunnen bijtanken met de euroShell Card.

Service, gebruiksvriendelijk en future-proof

Voor Orange was de kwaliteit van de service uiterst belangrijk, met goede ondersteuning in  geval van problemen.

Orange Shell case study2Michaela Vlekken, Director Reward, Performance & Real Estate bij Orange: “Wat ons gecharmeerd heeft was de gebruiksvriendelijke app die aangeboden werd door Shell. Daarnaast is het interessant dat de tankkaarten future proof zijn. Shell biedt ons de mogelijkheid om naar de toekomst toe meer gesegmenteerd te gaan werken. Indien we ooit naar een mobiliteitsbudget zouden evolueren, dan krijgt iedereen een bepaald budget en kan iedere persoon zelf uitmaken welk bedrag hij of zij wil om te tanken. Daarnaast is het online platform van Shell een grote troef. Ook op vlak van controle en fraudepreventie is Shell echt geavanceerd, ze boden ons inzichten en kunnen kort op de bal spelen mocht er misbruik zijn.”

Over Orange

In België is Orange, vroeger Mobistar, een telecommarktleider op de B2C en B2B markt. Orange biedt vaste abonommenten aan (ultrasnel internet en TV). Orange heeft meer dan 1400 medewerkers en meer dan 3 miljoen klanten.


 

Het wagenpark

Het wagenpark bestaat uit wagens waaronder function cars voor commerciële en technische functies  maar ook “status cars“(verdeeld volgens het niveau van de functie). Orange medewerkers kunnen kiezen voor een wagen met manuele of automatische transmissie en voor elektrische of hybride wagens.

Toon meer nieuwsjes