De twee entiteiten werkten al jarenlang samen, maar toch betekent dit akkoord een première op de markt. De twee bedrijven kunnen elkaar versterken. Alle spelers uit de sector kunnen zo terugvallen op een partner die tegemoet komt aan al hun behoeften op het vlak van marketing, communicatie en optimalisering van de commerciële aanpak.

Michiel Alkemade, CEO Smart Profile Netherlands:
“Ons bedrijf heeft een enorme bocht gemaakt door zijn historische naam “Computer Profile” te veranderen naar “Smart Profile”. Daardoor kunnen we onze competenties versterken in diverse sectoren, waaronder ICT en Automotive fleet. Door dit akkoord met MMM Business Media (link2fleet) zetten we een stap verder naar de aanpassing van onze structuur aan de vraag van de markt. in de Benelux zetten onze teams zich in om de meest kwalitatieve gegevens en de meest efficiënte tools aan te bieden. Op de Belux-markt vult link2fleet ons aanbod op een ideale manier aan en deelt het onze waarden, die zijn gestoeld op klantentevredenheid en ROI. “

Hervé Lilien, CEO van MMM Business Media:
“In de zoektocht naar een optimale targeting werken we al een paar jaar met Smart Profile samen. Dat heeft ons toegelaten om enerzijds de verdeling van onze magazines en nieuwsbrieven te optimaliseren, maar ook om op een efficiënte manier fleetbeheerders te rekruteren die aan onze evenementen willen deelnemen. Onze ‘corporate’-klanten konden ook de unieke kwaliteit testen van de data die door Smart Profile Fleet & Mobility up-to-date worden gehouden. De integratie van dit product laat ons daarom tegemoet komen aan alle wensen van onze klanten die hun aanpak van ‘fleet’-klanten en prospects willen optimaliseren.

De teams van link2fleet en Smart Profile Fleet & Mobility zijn al begonnen met “cross fertilization” en kijken ernaar uit om de markt een aanbod voor te stellen dat alle wensen vervuilt van leveranciers, van leasingbedrijven tot invoerders, dealers, brandstofverkopers, verzekeraars enzovoort. Meer dan ooit zijn we klaar om hen bij te staan in de uitdagingen die hen te wachten staan,” zo besluit Yannick Mathieu, head of operations bij MMM Business Media.