SHELL – JLR – FevMars2019

Athlon introduceert nieuwe mobiliteitsapp

Athlon, fournisseur en solutions de mobilité, lance une nouvelle application pour sa Mobility Card. Baptisée « Milo », cette nouvelle application simplifie la planification des déplacements et le paiement mobile dans le secteur de la mobilité. « Milo » propose désormais notamment des conseils pour les déplacements quotidiens, basés sur l'agenda de l'utilisateur et le trafic en temps réel. De même, elle est équipée d'une fonction permettant de payer un parking depuis son téléphone mobile ou de réserver et payer un eCab.

’Milo’ is ontworpen als mobiliteitsassistent die de gebruiker helpt om efficiënt te reizen door optimaal gebruik te maken van verschillende vervoersvormen. Daarnaast beheert de app het persoonlijk saldo van medewerkers voor verschillende mobiliteitsmogelijkheden zoals het openbaar vervoer, parkeren, taxi of tanken. Femmie Van Aart, commercieel directeur bij Athlon: ‘Steeds meer bedrijven stellen flexibele mobiliteit of een mobiliteitsbudget beschikbaar voor hun medewerkers voor zakelijke verplaatsingen. Dit willen wij ondersteunen door de app continue te blijven ontwikkelen en zo te voldoen aan de veranderende wensen van de gebruiker. Zo zal het binnenkort ook mogelijk zijn om via de nieuwe app M-tickets van vervoersmaatschappij de Lijn te bestellen. De vernieuwing naar Milo is gericht op het verbeteren en uitbreiden van het gebruiksgemak voor medewerkers om het reizen nog gemakkelijker te maken. ’

‘Milo’ helpt medewerker met slimme inzet van mobiliteit
Gebruikers zien het huidige saldo dat zij kunnen inzetten voor mobiliteit en kiezen zelf hoe ze dit willen inzetten om van A naar B te gaan. ‘De app maakt zakelijke mobiliteit efficiënter en duurzamer. Allereerst omdat de gebruiker toegang krijgt tot meerdere vormen van mobiliteit. Of en op welk moment zij hier vervolgens gebruik van maken kunnen zij zelf bepalen’, aldus nog Femmie Van Aart.

Athlon introduceert de app in samenwerking met XXImo.

Milo_nl

Toon meer nieuwsjes