Met het nieuwe digitale voorstel van CarNext.com kunnen klanten in heel België – volledig online! – kwaliteitsvolle tweedehandswagens aankopen, met kosteloze aflevering aan huis. Voor alle wagens die online of ter plaatse bij de handelaar worden verkocht, geldt een garantie van 12 maanden, een ‘geld terug’-waarborg van 14 dagen en een volledige onderhoudshistoriek.

Deze aankondiging valt samen met de opening van de derde CarNext.com Delivery Store in België, meer bepaald in Luik. Klanten hebben de gelegenheid om er vóór hun aankoop hun kwaliteitsvolle tweedehandswagen te bekijken en te testen.

 Ewout van Jarwaarde, CEO van CarNext.com, legt uit: “Belgische klanten verdienen het om hun volgende wagen op hún manier te kopen, via een proces dat van start tot finish volledig betrouwbaar is. Traditioneel verloopt de aankoop van een tweedehandswagen offline, niet transparant en met veel wantrouwen, ook wat het betalingsproces betreft. Wij bieden een volledig online proces aan voor de aankoop van die tweedehandswagen. De koper heeft de touwtjes volledig in handen. Hij schrijft het geld pas over als hij tevreden is over zijn aankoop. Dit is een enorme stap vooruit voor de onlinemarkt voor tweedehandswagens en voor e-commerce in het algemeen.” 

 Jo Torrekens, Managing Director van CarNext.com België, vult aan: “Het is een heerlijk gevoel om te kunnen uitpakken met een primeur op de markt voor tweedehandswagens in België: wij zijn de eersten met een volledig onlineproces! En we zijn al even opgetogen over de opening van onze derde Delivery Store waar klanten de wagens waarin ze geïnteresseerd zijn, vóór aankoop kunnen bekijken en testen. Met de opening van deze Store versterken we ons engagement om klanten transparante, flexibele en probleemloze mobiliteitsoplossingen op maat aan te bieden.”