SHELL – JLR – FevMars2019

CIACfleet: 40 jaar in het teken van de klant

CIACfleet heeft net zijn 40ste verjaardag gevierd. Tijdens het feestjaar heeft CIACfleet onafgebroken zijn klanten aan het woord gelaten. Zaakvoerder Gudrun Ghijs vertelt er meer over.

CIACfleet is zijn activiteiten 40 jaar geleden gestart, toen leasen en het uitbesteden van het wagenparkbeheer nog nieuwe fenomenen waren.

Gudrun Ghijs: “Er is veel veranderd. Het gaat nu om veel meer dan enkel het leasen van auto’s. Veeleer zoeken we nu naar een klantgerichte mobiliteitsoplossing. Maar er zijn ook zaken gebleven, toch zeker bij ons. In al die tijd staat bij ons de klant centraal. Precies daarom hebben we tijdens ons feestjaar die klant in de kijker geplaatst. Elke maand opnieuw lieten we op onze website een nieuwe klant aan het woord.”

 

Persoonlijke aanpak

CIACfleet is een nationale speler die vooral gekend is als een toegankelijk bedrijf waarbij persoonlijke contacten en een klantgerichte aanpak centraal staan.

“Bij ons is een klant geen nummer. Maar vergis u niet. Cijfers zijn belangrijk bij CIACfleet maar dan wel om een financieel en fiscaal zo gunstig mogelijke oplossing uit te werken. Bovendien zijn we er op uit om de klant te ontzorgen door onder meer de administratie tot een minimum te herleiden. Onze klant moet zich op zijn corebusiness kunnen toespitsen.”

 

Pro-actieve aanpak

CIACfleet werkt niet met geijkte formules.

“Eerst luisteren we naar de klant en zijn behoeften. In functie daarvan zoeken wij een oplossing die werkt en betaalbaar is. Wij wijzen de klant ook op de mogelijke gevolgen voor de boekhouding, sociale zekerheid en fiscaliteit.”

 

Snelle reactie

CIACfleet bestaat uit een klein team met in totaal 8 medewerkers. “Wij vormen een kleine maar stevige kern van medewerkers die meteen bereikbaar zijn. Dat is één van onze voornaamste troeven. Ze kennen niet enkel de klanten maar ook de bestuurders bij naam. Wie ons belt, wordt direct geholpen.”

 

Betrouwbare partner

CIACfleet profileert zich als een partner die zijn klanten begrijpt en hun noden door en door kent. “Als return krijgt de klant een transparant wagenparkbeheer. De totale wagenparkkost is gegarandeerd. Wij geven fiscale en boekhoudkundige tips, geven onafhankelijk advies door ons in de situatie van de klant in te leven.”

 

Flexibiliteit troef

Bij CIACfleet weten ze dat elk klant anders is. De activiteiten van het bedrijf, het personeelsbestand, de verplaatsingsnoden, de functies van de gebruikers, de locatie van de klant. Het  zijn maar enkele van de zaken die het verschil maken.

“Door te luisteren naar de klant, vernemen wij de mobiliteitsnoden en kunnen we een gunstige oplossing uitwerken. Bovendien zijn we flexibel genoeg om snel korte termijnoplossingen uit te werken door bijvoorbeeld een aanloop- of vervangwagen ter beschikking te stellen. ”

 

Gericht op de toekomst en de mobiliteit

Hiervoor werkt CIACfleet als bij de leasing van wagens, op maat. “In ons aanbod hebben we fietsen, raillease en parkingkaarten, allemaal in functie van de behoeften van onze klant en zijn gebruikers.”

 

Testimonials van klanten

“efficiënte samenwerking”, “sterk in dienstverlening “, “100% aanspreekbaar”…het zijn maar enkele reacties van tevreden klanten bij CIACfleet. Wilt u meer uitspraken en testimonials ontdekken, dan kunt u online terecht bij ciacfleet.be.

Toon meer nieuwsjes